Udover de spændende projekter vi er en del af, består Omnium Improvement også af nogle teknisk dygtige og bredt vidende personer, som en gang i mellem også ønsker at dele lidt ud af deres viden. Herunder kan du læse lidt historier, gode råd, o.l. fra vores team.
Cloud har været alle vegne de sidste mange år. Snakken er gået på, at cloud har været det eneste rigtige for en virksomhed, der ønsker at være fleksibel, kunne skalere op og ned, samt mindske omkostninger. Fokus på cloud teknologi har aldrig været større og på mange måder er det med god grund. Cloud kommer […]
Med 6 år på bagen, to Børsen Gazeller på CV’et og fortsat god udvikling i kundecases har Omnium Improvement besluttet, at det er tid til at tilknytte en professionel CEO til at holde rorpinden for OIs fortsatte retning og ambitioner. ”Vi har været heldige at kunne tiltrække Niels Laulund, som er en erfaren og dygtig […]
Af Kennet Bo Korsgaard At være digital i større eller mindre grad er præmissen for organisationers eksistensberettigelse i dag. Størstedelen af virksomheder – hvis ikke alle – ville ikke kunne fungere uden deres IT-systemer og digitale platforme. Men vi ser desværre en tendens til, at IT ikke ses som en integreret del af organisationens forretning og som en […]
Vi hjælper vores kunder med mange spændende, komplekse opgaver af forskellige størrelser og vi synes bestemt, at de er værd at dele. Herunder kan du læse et udpluk af de projekter, vi har været en del af, hvilken løsning vi har leveret og hvordan.
Hvordan starter man en cloud transformation i en global organisation med 90 tusinde medarbejdere, samt et stort og kompliceret applikationslandskab med mere flere tusinde applikationer?
Hvordan laver man en cloud transformation i en organisation, der driver den kritiske, fælles infrastruktur for det finansielle Danmark?
Ét af verdens største vikar- og rekrutteringsbureauer bad om vores assistance til et projekt, der oplevede leveringsproblemer. Formålet var at digitalisere deres kerneprocesser på tværs af adskillige markeder. Omnium Improvement trådte ind relativt sent i processen og supporterede på at få processen tilbage på sporet efter skred i både levering og deadlines. Udfordringen Det overordnede […]